DeAgostini "Veliki jedrenjaci "kolekcija

• Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 18 Nov 2004
  • Gde živiš: Sremski Karlovci

Svaka cast Solajicu. Puno novih elemenata. Visi nivo detalja nego kod Batiste.

• IT manager
  • Pridružio: 13 Mar 2013
  • Gde živiš: Beograd

gille ::Svaka cast Solajicu. Puno novih elemenata. Visi nivo detalja nego kod Batiste.

Hvala Gille. Black Pearl je završen, postavljen u zaštitni stakleni displej i svečano uručen mojoj ćerki kako je i namenjen.

Svaka čast !!!

• Pridružio: 06 Apr 2016
  • Poruke: 0

Zdravo svima, dugo godina sam bio odsutan iz privatnih razloga pa sam stao sa izgradnjom deagostinijevog broda. Evo sad sam mogu da se vratim izgradnji. Desio mi se peh smrvili su mi se neki delovi kosnog jarbola koje sam već zalepio. Da li neko zna da li postoji neki trik da kupim negde određene brojeve u kojima su ti delovi?
56,80,81,82,84 i 85. Hvala

• Poruke: 2

baneb ::Ljudi nemojte misliti da cete zavrsiti brod za dva sata, samo dok sredite rebra i palube da sve stima kako treba trebace vam par dana i to kad dobijete sva rebra i palube. Posle toga ce vam doci prva oplata pa gitovanje pa smirglanje, a to ce trajati, onda ce te morati da izjednacite levu i desnu stranu posto kostur i letvice koje nalepite verovatno nece biti savrsene i jednake na obe strane a da ne pricam koliko ce vam trebati za drugu olatu koja se mora lepo uklopiti,onda za jedra i kanape, zabice i ostale stvari na palubi. Ja sam sastavio dva broda, Pintu i Ninju i trebalo mi je po 5-6 meseci po brodu ako ne i vise. Primera radi merdevine od kanapa za penjanje na jarbole sam radio po par dana sa pincetom i ogromnom koncetracijom. Nadam se da vas nisam obeshrabrio, nemojte olako shvatati ovo jer ce to na kraju biti brod od 400e.

P.S. ja pravim dva broda uporedno, jedan zatvoren jedan otvoren stim sto za drugi sam secem delove, ako neko jos to radi bilo bi mi drago da podelimo iskustva, pozz

Ja radim 3 u isto vreme...u različitim fazama. Okačiću fotke i priču ovih dana...

Napisano: 01 Feb 2023 15:19

Dakle...na početku /davno, Davno/, beše komentara....ne mogu da sačekam, jedva čekam...itd.
Ja mogu. Ispratio priče, naučio što-šta, mada...nisam ni ja baš početnik, više sam matora iskusna džukela.
I ..onda...krenuo sa ovom maketom. Naravno, u skladu sa mojom dušom, a i željom da uradim kako treba, pravim 3 broda. / Radim i neke druge, ali je ovde tema Đovani.
Prvi će biti po De Agostiniju, osim što zatvaram i desnu stranu. Još nisam video brod šupalj udesno...hehehe.
Drugi sa više slobode, a treći nako-kako..JA hoću.
Bilo bi mi drago, ako neko pogleda ovo...i komentariše.
Ako i ne, nema veze, ja ću ipak kuckati i kačiti fotke.
Neću kačiti redom, a ni početke, nagledali ste se...
Naravno, bio sam u prednosti, jer sam pročitao sve vaš komentare o dečjim bolestima, lečenju istih, a i...ja sam počeo sklapanje sa svih 100 brojeva, pa puta dva. Posle sam kupio i treći komplet.

Dopuna: 01 Feb 2023 15:23

Dopuna: 01 Feb 2023 15:25

Dopuna: 02 Feb 2023 14:07

Fata jes lijepa, al triput je triput.

Ozbiljna prednost je razbijanje monotonije. Postavka oplate ume da smara, pa je ubacivanje po nečeg drugog svojevrsna psihička rekreacija...
....kad ne mogu da zaspim, brojim. Do dva - tri, pa zaspim. Nekad i do pola četiri...

Napisano: 02 Feb 2023 14:14

Gosn Šolajić, a i neki drugi su sasvim u pravu. Topovi NISU bili žuti na tim jedrenjacima...Možda ponekad kad se na talasima , mornar sa osmatračnice...hm...
Ja sam se odlučio za ovu boju...ne tvrdim da su baš-baš bili takvi, ali nisu ni previše daleko.
Na prvom će biti mesingano žuti...a na druga dva ne.
Još lupam glavu, kako ću da izvedem vezivanje topova. Ma, smisliću nešto...

Dopuna: 02 Feb 2023 14:25

Naravno, topovi su ošmirglani, da se sklone tragovi livenja i...dublje sam izbušio usta topova, da se ne vidi kraj. Đulad će biti postavljena uz topove, a ona su zapravo, malecka olova za pecanje. Mrzelo me da ih lijem.
Deo u burad...izbušenu, a deo u sanduke.
...Razmišljam i o ideji da ih napravim da izbacuju đulad. Bilo na feder, bilo na barut...

• Poruke: 2

A kad je reč o bojama...za sidra se još nisam olučio. Možda ..možda, je dobra ideja da jedan od brodova bude izgledom, svež iz brodogradilišta, a jedan kao da dugo plovi. Treći ???

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 1341 korisnika na forumu :: 55 registrovanih, 7 sakrivenih i 1279 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3195 - dana 09 Nov 2023 14:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: -[CoA]-, aramis s, Asparagus, babaroga, Bane san, bankulen, bojank, bojcistv, Botovac, comi_pfc, darcaud, DENIRO, Dimitrise93, dmdr, DPera, Duh sa sekirom, FileFinder, Frunze, galijot, GandorCC, Georgius, gorantrojka, HrcAk47, ILGromovnik, kikisp, kybonacci, Lubica, LUDI, Luka Blažević, mercedesamg, Metanoja, mile09, Mirage 2000N, mrvica78, NoOneEver Dreams, Panter, Parker, pein, RecA, Ripanjac, S2M, ser.hill, Shinobi, Srle993, stalja, Sumadija34, theNedjeljko, Tragač, Trpe Grozni, VJ, wolf1, Zi0mek, Zobara, zziko, Žrnov