|
Poslao: 04 Apr 2022 16:33
|
offline
- Pridružio: 15 Maj 2019
- Poruke: 1840
|
Arsenije ::
Slažem se sa postavkom opcija, s tim što priželjkujem drugu opciju (voleo bih da ih satru i pokažu snagu i svim bubašvabama začepe usta), ali tipujem na prvu opciju , dugotrjniju, ali po svemu sudeći potpuno u sinergiji sa ostalom globalnom političko-ekonomskom situacijom. Rusi će dati šansu idiotima u EU da se udave u sopstvenim sankcijama, a USA ozbiljno uzdrmaati Deep State i otvoriti mogućnost nekim uslovno zdravim snagama (ako ih ima) da naprave revoluciju i zbace okove Hazarskih nacistai trnutnih proizvođača kriza i gospodara imperije laži.
Opet mi se čini (kao i u prethodnim postovima) da se RU sada ne žuri, pogotovu posle povlačenja osetljivih delova, odnosno klinova prema Kijevu i Černigovu, Rusi više nemaju praktčno slabe tačke. Interesantno je da gotovo sve kolege ovde (ali i ne samo oni) koji predviđaju pojačavanje donbaskog fronta misle da će jedinice koje su učestvovale na severu da se premeste na Donbas! Zašto? Slažem se sa @babarogom da te jedinice nisu neko vreme uopšte upotrebljive na "živom" frontu. Ali Rusi mogu poslati sveže trupe dole, a ove sa severa ostaviti za neophodno dežurstvo i u pripravnosti jer bilo bi potpuno suludo da su RU angažovali SVE što imaju u UKR.
Svejedno, opet sam mšljenja da će RU bez žurbe sačekati kraj Mariupolja (mora da se završi kad-tad) a za to vreme nastaviti sa malo po malo, devastiranjem UKR potencijala, možda i do konačnog sloma bez većih rizika.
Okvirni to je to.
Dogovor Putina i Sia pred Olimpijadu o novom (njihovom) svetskom poretku.
Prva stavka je izbaciti petrodolar,stvoriti gasnu rublju i petro juan.
Treba ti dobar povod-ovo u Ukrajini je dobar povod.
Zatim uceniš EU za gas,ako kupuju rublje jačaju ti rublju ako se bune ti ih uceniš ili čak malo ostaviš bez istog da te malo mole,samo jačaš zbog toga.
Sve eventualne gubitke finansiske ti nadohnađuje Kina u skolopu snage sibira 2,projekat oko kog prebijaš sa Kinom te pare na kraju krajeva a sutra nisi toliko zavistan od gasnog tržišta EU.
Kini to odguvara da EU propadne kao konkurent i nebude više konkurentna Kini u industrijskim proizvodima ali taman da bude na nivou da ostane kupac njihove robe .
Recesiom u EU to se postiže.Ona se postiže zaustavljanjem ili preskupom cenom gasa.
Rat i vojni sukob u Ukrajini je samo Alat za ovaj proces.
Zato će sve ići sporo i natenane.Koliko? ...pa USA je odredila narednih 6 meseci da pusta naftu iz rezervi,eto koliko oni očekuju trajanje ovog sukoba "niskog inteziteta" a ja mislim trajaće dok Rusija ne dovede EU gde joj odgovara.
Borba iscrpljivanjem će biti-borba Titana.
Jedina opasnost postoji da USA proceni da ovi ekonomsku borbu gubi i da uđe u direktan vojni sukob sa Rusijom na teritoriji Ukrajne,računajući da bi je vojnim pritiskom slomila ako nemože ekonomski,samo mislim da to Rusija i priželjkuje jer i njeni generali žele da pokažu generalima USA da su bolji od njih.
USA konvencionalni poraz u Ukrajni bi bio kraj njihove dominacije .
Ako toga ne bude ,opasnost konvencionalna po Rusiju nepostoji,zato se i nebrinu uopšte,Ukrajna nema snage da krene na teritoriju Rusije,Rusija igra igru mačke i miša sa Ukrajinom,gubici koje ima u tehnici i ljudstvu u Ukrajini su realno "smešni" za Rusiju....može ona da izdrži i pripremala se za ko zna koliko veće gubitke u projekcijama sukoba sa zapadom-činjenica da 90% šalju staru tehniku u ovom prvom talasu govori dovoljno za sebe. .
|
|
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 04 Apr 2022 16:48
|
offline
- Pridružio: 21 Mar 2022
- Poruke: 440
|
- 16Ovo se svidja korisnicima: Alibaba1981, oswaldk, mileJNA, Komentator, Mihail, S2M, draganca, komkom, hatman, Stoorbak, Stoorbak, nemkea71, sovanova95, BraneS, ssekir75, Mlav
Registruj se da bi pohvalio/la poruku!
Najnoviji biser Bajdena o Buči
"On (Putin) je ratni zločinac ali prvo moramo da prikupimo dokaze"
Aha, prvo se prikupljaju dokazi ali "najprvije" se izriče osuda.
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 04 Apr 2022 16:48
|
offline
- Markoni29
- Legendarni građanin
- Pridružio: 09 Okt 2014
- Poruke: 2840
|
Наводно се у Маријупољу предао батаљон морске пешадије
[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 04 Apr 2022 16:49
|
offline
- Pridružio: 09 Jan 2012
- Poruke: 39038
|
E sad jedan od razloga debakla na severu i tolike odbojnosti stanovništva U Sumiju i Černigovu (ruska populacija u te dve obalsti 121 000 i 62 000) i jedan od razloga zašto će na jugu ići kud i kamo lakše Herson je jedan od primera.
Da na pomenem ovo su podaci iz 2001
Već je kačeno al ajde neka je parlamentarni izbori 2007
Ovako će da izgleda buduća konfederacija Ukraine i Novorusije i manje više je jasno da će RF uzimati samo jug a u međuvremenu bombardovati i kalibrisati ostale delove UA.
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 04 Apr 2022 16:56
|
offline
- Brada i Gibanica
- Počasni građanin
- Pridružio: 08 Mar 2022
- Poruke: 725
- Gde živiš: na dnu kace
|
🇷🇺В Мариуполе сдался в плен батальон украинской морской пехоты, - депутат ГД Саблин
По предварительным данным, речь идет о двух сотнях военных.
@RVvoenkor
23.1Kviewsedited
17:49
Predalo se 200 elitnih ukrajinskih vojnika u Mariupolju. Mozda je i neko iz Azova ali nema info.
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 04 Apr 2022 16:57
|
offline
- Millennium

- Zaslužni građanin
- Pridružio: 01 Avg 2012
- Poruke: 581
|
- 16Ovo se svidja korisnicima: babaroga, cavatina, S2M, draganca, draganca, darcaud, upitnik, ivanb, komkom, hatman, Njubara, zlaya011, BraneS, Niske, W123, Mlav
Registruj se da bi pohvalio/la poruku!
Da ne širimo previše, hajde samo da uporedimo Mariupolj i Faludžu. Samo tokom ove bitke koja je trajala preko mesec dana stradalo je civila skoro koliko u celoj Ukrajini do sada. Korišćen beli fosfor, A-10 gađao municijom sa osiromašenim uranijumom. Postoje brojni izveštaji širom sveta da se deca u Faludži rađaju sa deformitetima, urođenim manama i da je generalno velika smrtnost novorođenčadi i da veliki broj dece umire za par godina.
Mi ovde pričamo o samo jednoj (dve) borbe za jedan grad. A pri tome, iračke snage nisu ni izbliza bile opremljene kao Ukri, niti imaju takve bezbednosne i operativne podatke koje Ukrajina dobija na dnevnom nivou od NATO-a. Šta bi radili Ameri da se sukobljavaju sa armijom kao što je ukrajinska ja ne smem da zamislim. Vijetnam bi ličio na airsoft meč.
To ne sprečava Amere, Holivud i ostalu industriju da obilato eksploatiše ova dešavanja bez bilo kakvih ograda ili osude. Thank you for your service. Kažu oni bez trunke blama i griže savesti. Tek tu i tamo po koji novinar, umetnik ili slobodouman čovek ukazuje na ono što se desilo.
Skoro gledam neke istorijske fotografije na netu i naletim na onu čuvenu vojnika u Vijetnamu na čijem šlemu piše War is Hell. Komentari. 90% se zahvaljuje na doprinosu njihovoj zemlji, čak je neka "Karen", ne zove se stvarno tako to je sleng za američku belu ženu srednje klase dubokog Juga, rekla da se zahvaljuje što su vojnici u Vijetnamu doneli slobodu njenoj zemlji i spasili američki način života!? Ostalih 10% komentara je reklo da je suludo zahvaljivati se nekome ko je otišao 10.000km od svoje kuće da ubija i pali sela. Naravno, tih 10% su ljudi širom sveta.
Ono što hoću da kažem. Rusi sa svim svojim manama i omaškama i dalje pokušavaju da sačuvaju koliko god civila mogu. Naravno da neće štedeti Azovce i ostale naci bataljone. Da ovaj rat vode Ameri, 20 generacija se ne bi oporavile od njihovog ratovanja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 04 Apr 2022 17:04
|
offline
- Pridružio: 09 Jan 2012
- Poruke: 39038
|
Kuntaktor ajde da kažemo ovako delimično ostvarenih ciljeva da bude lakše, jer su rusi na tim pravcima trpili gubitke od lokalne TO i udara artiljerije od Ukra.
Evo još rabote ukro propagande dakle onu njihovu popupanu kolonu na auto-putu Žitomir-Kijev prikazuju kao ruski gubitak
[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 04 Apr 2022 17:08
|
offline
- procesor

- Super građanin
- Pridružio: 06 Feb 2010
- Poruke: 1190
- Gde živiš: RS/BiH
|
Kopkaju me ti pregovori koji su bili kod Erdogana.
Nakon njih sve je stalo.
Ukri ne preduzimaju nista sem marketinga po drustvenim mrezama.
Rusi su se povukli i kvrckaju po malo.
Da se ne ceka povlacenje Ukrajinaca iz Donbasa do odredjenog roka ?
A ako se ne povuki krece rock n roll.
Cudno i prrvise tiho kao pred oluju.
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 04 Apr 2022 17:15
|
offline
- Pridružio: 17 Okt 2021
- Poruke: 261
|
procesor ::Kopkaju me ti pregovori koji su bili kod Erdogana.
Nakon njih sve je stalo.
Ukri ne preduzimaju nista sem marketinga po drustvenim mrezama.
Rusi su se povukli i kvrckaju po malo.
Da se ne ceka povlacenje Ukrajinaca iz Donbasa do odredjenog roka ?
A ako se ne povuki krece rock n roll.
Cudno i prrvise tiho kao pred oluju.
Šta pa Ukri mogu da preduzmu ?
|
|
|
|
|
|