Poslao: 10 Mar 2019 19:50
|
offline
- Slobodarko
- Elitni građanin
- Pridružio: 01 Jun 2013
- Poruke: 2467
|
Skijavoneska ::
Ako siptari napadnu Sever mi cemo odgovoriti i zastiti Sever, ovde bi po mom mislenju dosle do izrazaja specijalne jedinice i policijske formacije. Potom ce se ici na neko potpisivanje primirja, sto bi znacilo suspendovanje rezolucije 12:44 (koja jedina predstavlja osnov u medjunarodnom pravu preko kog mi mozemo da se vratimo na celo Kosovo i Metohiju.), e u tom nekom novom sporazumu mi bi imali taj Sever, a oni i de facto i de iure priznanje. Vucic bi ostao na vlasti jos deceniju jer je dobio rat (tj sever).
Aj neka hipoteticki bude da su ga naivnog preveli zednog preko vode i da je imao najbolje namere ša je prevaren.
Posto on kontrolise bukvalno sve na severu od sitnica pa do najkrupnijih stvari postoje dve opcije.
Varijanta 1. Ako siptari napadnu i ponovi se RSK, odnosno narodu se podeli gorivo, objasni plan evakuacije i pritiskom na dugme krene reka izbeglica to je prvi znak da je postavo igrokaz za predaju severa i zrtvovanje ljudi bilo sa severa koji bi zapucali po siptarima, bilo iz ostatka Srbije koji bi pohrlili dole dobrovoljno. Kroz 10-15 dana bi naslovi govorili o siptarskom etnickom ciscenju, zlocinima i zapadu koji okrece glavu i cuti. U narednih 10-15 meseci bi stigli do toga kako je mudrom politikom sacuvao mir i ubrzao ulazak Srbije u EU.
Varijanta 2. Da jasno ljudima dole da znak da uzmu puske i brane svoje i da ce iz centralne Srbije dobiti pomoc a sve pod plastom Srbi sa KiM se bore sa Albancima sa KiM. Ako bi zapad gledao iz perspektive da je to gradjanski rat gradjana Kosova, domaci Srbi i dobrovoljci iz ostalih delova Srbije medju koje bi upakovao spece iz armije i MUP-a bi razlupali i Rosu i tzv armiju Kosova.
Ali su dole njegove poluge preko kojih kontrolise sever osvedoceni kriminalci, barabe i bitange sa ognjistem na bankovnom racunu bojim se igrokaza i da od ljudi cista srca i plemenitih nauma ne napravi korisne idiote za svoje planove.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 10 Mar 2019 19:58
|
offline
- Pridružio: 03 Jan 2012
- Poruke: 136
|
^^ Sa onom vojskom koju imamo,drugu nemamo,plus rezerva,bar trecina onih iz 99.Nismo jos svi poumirali a mozemo i da trcimo a ida pucamo.Moje misljenje je da ako dodje do sukoba ne treba poturati malobrojne specijalne jedinice vec ih pritisnuti na par pravaca oklopom i brojnom pesadijom(sto vise rezerva),slicno kao Ruska intervencija u Gruziji.Specijalne jedinice ako zapne i za intervencije po dubini,posedanje enklava.Imam utisak da bi jaci utisak ostavila sirova sila,od manjeg broja specijalaca(ne podcenjujem specijalce ,daleko od tog ,jako ih cenim).Od intervencije nato-a nema nista,a Tvorovci(KFOR) zbrisase u Makedoniju i Albaniju,slede pretnje eventualno sankcije,izbeglice ne vise od 50-100hiljada aljbanaca uglavnom sa rubnih podrucja.Postovanje svih propisa,medjunardnarodnog ratnog prava,a onda im ponuditi najvecu mogucu autonomiju ali u okviru Srbije.Vojsku i policiju ostaviti na tertorijama gde zivi nas narod i pozivati se na rezoluciju 1244 na sav glas,pa kom opanci kom obojci. Na prolece u Prizrenu!!!!!
|
|
|
|
|
Poslao: 10 Mar 2019 20:47
|
offline
- Pridružio: 28 Nov 2015
- Poruke: 55
|
[/quote] pa da smo normalna država ( mislim na Srbiju), kao što nismo, jedini pravi scenario bi bio :
A) šiptari kreću da zauzmu sever, trepču, gazivode (pitanje dana kad če) i onda je svakako potreban ulazak VS
B) pošto ni šiptari ni kfor tu ne mogu ništa onda će krenuti napad na Srbe južno od Ibra
C) u tom momentu kfor neće znati gde je levo pa neće ni moći da zaštiti te Srbe
D) VS je opet stavljena pred svršen čin i mora preko Ibra da zaštiti narod
E) Kforu se izdaje zahtev da se mirno i bez panike povuče u MKD jer niti može protiv VS, niti može ikog da zaštiti, niti može da dobije vojnu pomoć u tako kratkom roku da mogu sami sebe da spasu i jedini im je izlaz da im se otvori koridor za povlačenje i da se ne napadaju jer sad to blefiranje kfora, italijana, nato ili engleza ne pomaže, niti njihovi avioni i tomahavci mogu da lete blefiranjem ( ovo pišem čisto da naši domaći jenkijevci ne krenu sa plašenjem tipa bombardovanje, sankcije i sl. od toga sada nema ništa)
F) čak i da je sukob dogovoren i da je dogovor da VS stane na Ibru, da li će VS, vojnici i oficiri poslušati to i da li će stati kad jednom stupe na Kosovo, da li će narod na severu i jugu ostati miran i ko uopšte može biti siguran da se takav sukub može iskontrolisati.
ako VS udje na Kosovo, moraće i trebaće da ide do kraja i to brzo.
al da smo normalna država.
jedna opasnost da do ovog scenaria neće doći je taj da šipci ne uzmu sever odjednom, nego malo po malo i da to neće biti za reakciju VS već samo neke vanredne kzš
druga opasnost je aktuelno razmišnjanje svih naši vlasti do sada je ono čuveno A šta posle
tipa ko će da čuva i hrani sve te silne albance, koliko če tu policije i para trebati, to je ono šta ono nisu spremni[/quote]
Svidja mi se scenario , slazem se , samo ne razumem za krstarece i zasto KFOR ne bi reagovao?
|
|
|
|
Poslao: 10 Mar 2019 21:47
|
offline
- j22
- Građanin
- Pridružio: 17 Apr 2017
- Poruke: 293
- Gde živiš: Beograd
|
meyconi ::pa da smo normalna država ( mislim na Srbiju), kao što nismo, jedini pravi scenario bi bio :
Svidja mi se scenario , slazem se , samo ne razumem za krstarece i zasto KFOR ne bi reagovao?
šta če oni sa 3000 ljudi bez tenkova, artiljerije ...
i ne znam ko misli da će oni da poturaju svoje glave na panj radi kozojeba
|
|
|
|
Poslao: 10 Mar 2019 22:18
|
offline
- Pridružio: 28 Jul 2018
- Poruke: 50
|
И како се у те војне планове уклапа следеће.
- приоритет српске стране. Сачувати накрадене
милионе.
- приоритет шиптарске стране. Исто као и горе и
не завршити на оптужници специјалног суда за
злочине.
- приоритет западњака.Крцкање и једних и других
и замена новим играчима уз поклапање Србије и
Босне НАТО пактом.
|
|
|
|
|
Poslao: 10 Mar 2019 23:11
|
offline
- Pridružio: 28 Nov 2015
- Poruke: 55
|
j22 ::meyconi ::pa da smo normalna država ( mislim na Srbiju), kao što nismo, jedini pravi scenario bi bio :
Svidja mi se scenario , slazem se , samo ne razumem za krstarece i zasto KFOR ne bi reagovao?
šta če oni sa 3000 ljudi bez tenkova, artiljerije ...
i ne znam ko misli da će oni da poturaju svoje glave na panj radi kozojeba
Da se blokiraju u bazama , i ako prete bombardovanjem da se razvlace konjima kao u Somaliji?
Samo gde da nadjemo toliko konja?
|
|
|
|
Poslao: 10 Mar 2019 23:52
|
offline
- Pridružio: 03 Jun 2016
- Poruke: 1492
|
[quote="meyconi"]j22 ::meyconi ::
Da se blokiraju u bazama , i ako prete bombardovanjem da se razvlace konjima kao u Somaliji?
Samo gde da nadjemo toliko konja?
Kad če srbska vojska da zaprete, da če njih razvlačiti sa konjima kao u Somaliji, niko od Kfora neče se usuditi da pozove avijaciju. Pored toga če svaki od njih dobiti novi ajfon....ako budu mirni. Tako da mislim, da smo ovo sa Kforom riješili.
|
|
|
|
Poslao: 10 Mar 2019 23:54
|
offline
- Pridružio: 28 Nov 2015
- Poruke: 55
|
pein ::Košarkašima iz Kraljeva zabranjen ulazak na Kosmet; Đurić: Gnusan potez
rtv.rs/sr_lat/drustvo/kosarkasima-iz-kr.....99005.html
Dal ovi "nasi" znaju jos nesto sem tako "ostrih " komentara? Mrko ih pogledaju i jako se nadure?
Sticem utisak da se politika Prvorodjenog i prateceg mu klana zasnovana na mrkim pogledima, ostrim protestima, durenju i svemu ostalom sto je u arsenalu neke dece. Nisam kompetentan, ali po zakonima prirode koji verovatno vaze i u sadasnjem svetu , strvinari se okome na najslabiju jedinku i cerece je dok god ona ne pokaze zube. U svetlu toga i Ugljanin vec talasa. Ako se ne odbranimo kada imamo sta da branimo , posle ce biti kasno i da hocemo da branimo , jer necemo imati sta. Rat nikad nije dobar i sumnjam da je bilo ko usao u rat potpuno spreman, ali i macku kad doterate u cosak napada bez respekta. Zasto bar ne naprave neku pretnju , realnu , provokaciju , nesto. Bilo kakva pretnja drugoj strani je bolja nego nikakava, osilice se beskrajno.
|
|
|
|