J-22 Orao

195

J-22 Orao

offline
  • Pridružio: 11 Dec 2010
  • Poruke: 2251
  • Gde živiš: Beograd

@ vitez:

Zar nije Orao 25531 dvosed? Ja ga imam na nekom video snimku iz 2006. godine i tada je imao dve kabine! Mr. Green



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • zixo  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 27 Sep 2006
  • Poruke: 24187
  • Gde živiš: Beograd

Jeste, covek koji je pravio igricu je pogresio. Smile



offline
  • Nikola Vukota
  • Multimedija , creativity work- world of disajn
  • Pridružio: 08 Sep 2010
  • Poruke: 1090
  • Gde živiš: ZEMUN - Gardoš - Forsaž - BB.



- Na gornjoj slici je neko očigledno retuširao trobojku na vertikalcu i kako @Voja 1978 kaže radi se o evidencijskom broju - mislim da negrešim 25531.





Dopuna: 29 Mar 2011 13:32




offline
  • zixo  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 27 Sep 2006
  • Poruke: 24187
  • Gde živiš: Beograd

Citat:- Na gornjoj slici je neko očigledno retuširao trobojku na vertikalcu i kako @Voja 1978 kaže radi se o evidencijskom broju - mislim da negrešim 25531.

Nije niko retusirao trobojku na vertikalcu. Ovo je NJ-22 Orao 25504 V i PVO Republike Srpske. Ovaj primerak se srusio 1997.

offline
  • Nikola Vukota
  • Multimedija , creativity work- world of disajn
  • Pridružio: 08 Sep 2010
  • Poruke: 1090
  • Gde živiš: ZEMUN - Gardoš - Forsaž - BB.

zixo ::Citat:- Na gornjoj slici je neko očigledno retuširao trobojku na vertikalcu i kako @Voja 1978 kaže radi se o evidencijskom broju - mislim da negrešim 25531.

Nije niko retusirao trobojku na vertikalcu. Ovo je NJ-22 Orao 25504 V i PVO Republike Srpske. Ovaj primerak se srusio 1997.


- Druže, na prethodnoj stranici kada se klikne - otvori prva slika i bez zumiranja se vdi da se radi o dvosedom NJ 25531 (isto sam i napisao u tekstu po otvaranju). U evidencijskom broju u gornnjem postu sam očigledno pogrešio što se tiće evidencijskog broja al se nemogu oteti utisku da je boja trobojke na vertikalcu NJ-25504 znatno svetlija - prosto štrči iz margina okvira vertikalca. Daleko od toga da nisam za ramenu mišljenja i rado prihvatam svoje greške al zumiraj 25504 makar jedanput-dvaput i videćeš da je boja trobojke Republike srpske van margina vertikalca i komjuterski postavljena u prostor (lično mišljenje naravno).

offline
  • Pridružio: 17 Sep 2010
  • Poruke: 25858

ono jeste NJ-22( V-PVO RS) koji je izgubljen tacnije 14.08.1997g mada nebitno ,mene interesuje na toj slici sto je postavio kolega VITEZFOREVER jel se ono nesto desilo sa vanjskom gumom levog stajnog trapa ili se to meni samo cini ???

offline
  • zixo  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 27 Sep 2006
  • Poruke: 24187
  • Gde živiš: Beograd

Citat:- Druže, na prethodnoj stranici kada se klikne - otvori prva slika i bez zumiranja se vdi da se radi o dvosedom NJ 25531 (isto sam i napisao u tekstu po otvaranju). U evidencijskom broju u gornnjem postu sam očigledno pogrešio što se tiće evidencijskog broja al se nemogu oteti utisku da je boja trobojke na vertikalcu NJ-25504 znatno svetlija - prosto štrči iz margina okvira vertikalca. Daleko od toga da nisam za ramenu mišljenja i rado prihvatam svoje greške al zumiraj 25504 makar jedanput-dvaput i videćeš da je boja trobojke Republike srpske van margina vertikalca i komjuterski postavljena u prostor (lično mišljenje naravno).

Rekao bih da fotka nije doradjivana, vidi se rondela a i karakteristicno (za RS) zafarbavanje ev.broja.

Evo ga 25504 na jos jednoj slici.

online
  • nebkv 
  • Elitni građanin
  • Pridružio: 30 Mar 2007
  • Poruke: 2272

Da to je svakako RS 504,doduse mozda se neko oprobao u foto sopu pa pojacao boje,mada sumnjam
Zixo
Na njemu je samo zafarban broj na nosu,a to je vec karakteristika iz JNA,mada znam na sta si mislio ali to ovde nije slucaj Wink

offline
  • zixo  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 27 Sep 2006
  • Poruke: 24187
  • Gde živiš: Beograd

Citat:Na njemu je samo zafarban broj na nosu,a to je vec karakteristika iz JNA,mada znam na sta si mislio ali to ovde nije slucaj Wink

Nekako mi je ta boja kojom su zafarbavani brojevi na RS Orlovima drugacija, svetlija nego na ostalim JNA primercima.

25119

online
  • nebkv 
  • Elitni građanin
  • Pridružio: 30 Mar 2007
  • Poruke: 2272

Primetio sam to na nekim primercima iz muzeja takodje,a i na jos par komada.Uglavnom se radi o J22 Orlovima iz prvih serija.Oni su izvorno i isporuceni 82abr iz Cerklja koja je zatim presla u Banja Luku.Verovatno ih je u Banja Luci zateklo prefarbavanje brojeva pa su iz "iste kante" Smile

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 791 korisnika na forumu :: 51 registrovanih, 10 sakrivenih i 730 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1540 - dana 15 Jul 2016 19:19

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., aBobban, aljosa7, amir3045, Apok, aramis s, blue, borko_marjanovic, BSD, Buzdovan, DENA, DH, doom83, Dragan Mačak Damljanović, Drug pukovnik, Dusko Nikolin, filiplukac1337, havoc995, ibssa, kerinjo, Kubovac, KUZMAR, ljs, lovac12, MB120mm, menges, mercedesamg, Mercury, MidnighT_AlieN, MikeHammer, miodrag, Misa63, nebkv, nradukic, ozz, pavle_pzs, pein, robertino, SerbFlippy, Shomy, sosko, stalker, tomigun, ucenik32, UlTrA EnErGy, vespa nikola, vlad the impaler, Vlada1389, Wisdomseeker, zixmix, zoidbergs