Enigma JNA - Podzemni Aerodrom "Željava"

374

• Pridružio: 11 Feb 2009
  • Poruke: 3330
  • Gde živiš: Gola Plješevica, SFRJ 8)

Nakon procitanih nekih 95% stranica ovog "iscpljujuceg" foruma o Zeljavi mi preostaje jedino rec da nista nije nemoguce.Sumnjam da ce zeljava ikada biti nesto vise od muzeja il turistickog objekta,ali ako se skupi dovoljan broj ljudi moze se sve sredit unutar i vani,kad je omladina sa Titom dizala gradove posle 45te moze narod i sad dic Zeljavu opet na noge,samo treba volja i trud.
Kod nas mnogo bunkera iz razdoblja između 37.-39. se obnavlja i sluze kao turisticke atrakcije.Ti bunkeri su visespratni i ogromni,uz to ful opremljeni,stanje je restaurirani opet u godinu kada je bio u punoj vojnoj spremi,znaci imaju topovi,oprema,el. centrale,telefoni sve u njemu-a cjenu popravke i ponovnog opremanje svom dostupnom opremom nebi ni komentarisao. Uz to,te popravke su PRAVILI CIVILI I NEDRZAVNE ORGANIZACIJE,tacnije klubovi bunkermana i ovih ostalih opsjednuti tim fortifikacijama. Zeljava jest ogromna,i mnogo veca od ovih isto takođe betonskih grdosija ali kao sto rekoh ,polahko se sve moze sredit.

Ps. svaka cast na ovom forumu R. Jeremyu i jos pojedinim koji su dali svoje licno svjedocenje i unjeli malo vise svjetla u ovu misteriju.

Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
  • alex
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 23 Mar 2009
  • Poruke: 23

Procitavsi vecinu informacija na ovom forumu a koje su detaljno obradile temu podzemnog aerodroma Zeljava, odlucih da se javim i zahvalim za vracanje u proslost jer sam na tom aerodromu proveo 8 meseci sluzeci redovan vojni rok (ispostavice se kasnije da su to bili i zadnji meseci aktivnog rada aerodroma), tacnije od oktobra 91 do iselenja 15.maja 92 oko 19h uvece. Kolona vojnih vozila od nekoliko kilometara pracena helikopterima padobranske 63 je krenula sa aerodroma u sumrak i prosla kroz spalir zbunjenog naroda i vojnika tadasnjeg pokreta "patriotska liga" kroz sam centar Bihaca u jako napetoj atmosferi ali za razliku od kolone koja je isto vece izlazila iz Tuzle, mi smo prosli bez ikakvih problema i zanocili u mestu Ripac. Ujutru rano su nas probudile detonacije sa aerodroma i dobro se secam nemih pogleda vojnika i osecaja kao da smo izgubili najvoljeniju osobu svog zivota iako smo u samom miniranju zeljave i sami ucestvovali pomazuci tako sto smo se provlacili ispod pista gurajuci povelike sanduke eksploziva...ali svi do jednoga smo se duboko u sebi nadali da do toga nikad nece doci pa se islo cak do razvlacenja tema i ideja da u slucaju totalnog okruzenja i mi idemo sa njim u vazduh... Glupo, ali tako se tada razmisljalo... Danas mislim da su pogledi ljudi i vojnika dok smo prolazili kroz Bihac ustvari bili indenticni nasim pogledima i razmisljanjima i mozda smo tad bili sigurniji vise nego ikad za razliku ostalih i preostalih jedinica JNA odnosno u tom trenutku JA (jugoslovenske armije) upravo iz razloga sto je Zeljava bila simbol moci svih naroda i napustili smo ga dok je jos bio citav.. Elem, boraveci na aerodromu upoznao sam mnogo pilota i oficira sa kojima smo bili bukvalno "na ti" i svakodnevno druzenje sa njima i uopste sve sto se moglo videti na tom aerodromu u sebi cuvam kao najvece bogastvo i potpuno mogu da razumem ljude koje ste uspeli pronaci i za koje znate da su bili aktivno ukljuceni u rad Zeljave a koji ne zele komentarisati ili ispricati neki deo te svoje bogate istorije.. Sudbinu tog vojnog diva znamo kakva je te iz cistog postovanja prema onome sto nam je taj aerodrom dao kao iskustvo jednostavno zelimo sacuvati takvog kakvim ga pamtimo.. Dobro se secam reci i zelje nekolicine nas kad smo dosli na aerodrom kod B.Luke da smo se hteli vratiti...ali to je naravno bila samo pusta zelja.. Na aerodromu sam bio protivpozarac, sa smestajem cirka 50 metara od samog triangla i ulaza broj 3 a pored zgrade pilota sa kojima smo bukvalno pili kafu svako jutro kao stari drugari.. Imao sam i privilegiju posetiti i videti prostorije podzemnog dela ali i same kontrole leta kao i vozenje toliko pomenutim liftom na ovom forumu. Iskustvo koje sam tada stekao i impresija vidjenog u toku ratnih desavanja su za mene od neprocenjive vrednosti a moja nesreca da na njemu boravim kao redovan vojnik u toku ratnih dejstava pa do samog unistenja je osecaj koji se ne moze opisati niti kome pozeleti.. Tek prosle godine sam video neke klipove, slike itd na netu i pola sata nisam uopste disao (tako mi se bar ucinilo)..imao sam osecaj da ponovo vidim starog prijatelja koga godinama video nisam, a suze su same krenule zajedno sa evociranjem uspomena kad sam video u kakvom je stanju.. Slika unistenog objekta pored ulaza 3 je garaza PP kuce u kojoj smo bili smesteni a u samoj garazi su boravili protiv pozarni kamioni i ostala vozila... na pisti ispred ulaza 3 smo svakog cetvrtka igrali mali fudbal i cesto sam imao priliku videti otvaranje i zatvaranje vrata tog ulaza.. Primetio sam da ste ulozili veliku energiju u otkrivanju detalja podzemnog aerodroma i svaka cast na ulozenom trudu pa cu Vam izneti neke tacne podatke oko kojih ste najvise polemisali:
1. Sirina pista kao i duzina se razlikuju od same namene tako da Vam ti podaci i nisu toliko potrebni a ja cu samo reci da je pista br.1 bila sirine oko 30 metara jer smo je redovno cistili duvacima cim padne prvi sneg i tako redovno svih meseci a ta pista je bila glavna za aktivno uzletanje i sletanje... pista br.3 je bila te sirine otprilike s tim sto je bila i najduza jer je spajala skoro sve piste i stajanke sve do samog triangla i ulaza u rupe s tim sto je imala i dva blaga nagiba. Mogla se iskoristiti i za sletanje i poletanje a tacan je i podatak da su avioni mogli da se "isturiraju" u samoj rupi i polete sa koriscenjem piste od samo par stotina metara.. zato su se stavljale mreze ispred rupa pa kad avion poleti ima se osecaj kao iz planine da iskoci.. Pista br.2 je malo uza i kraca a okrenuta je prema bihacu.. pista 4 je duga ali uska i koristila je najcesce samo sa istovar putnika ili robe tj.prevoz od stajanke 2 do triangla ali su je cesto koristili piloti Cesni i malih poljoprivrednih aviona.. pista br.5 je najmanja i izlazi iz rupe br.4 do piste br.2 i na njoj su najcesce spartali galebovi i orlovi koji su dolazili sa drugih iseljenih aerodroma (najcesce Zemunika)...
2. minska polja zaista postoje ali na potezu od piste br.1 ka Izacicu a mi smo imali i nekoliko gasenja pozara bas na tom potezu i tacno se zna gde su postavljene...kao i na potezu piste br.2 prema vedrom polju tj.bihacu.. za kasnije postavljanje nije mi poznato jer ne znam gde su bile linije.. prostor izmedju piste 1,3 i 4 je verovatno bezbedan po tom pitanju kao i prostor izmedju rupa 1,2,3 i 4 a postojalo je i minsko polje iznad kontrolnog tornja. Ne verujem da u samim ulazima postoje neka minska sredstva jer je sve izneseno sto se poneti moglo jer je samo iselenje aerodroma trajalo oko 3 meseca...bukvalno osim par vojnih uniformi i posudja nije ostalo nista...cak sam i misljenja da se u dubini nije ni miniralo vec su se pokusali zatrpati ulazi i onesposobiti vrata kao i neka tehnicka oprema... Doneto je dosta dinamita ali dosta toga se nije ni postavilo tj.nije bilo vremena jer je odluka o napustanju i miniranju aerodroma doneta bukvalno u zadnji cas..da smo ostali dan kasnije verovatno bi doziveli sudbinu nekih jedinica tipa Mostar,Tuzla ili slucaj majora Tepica jer bi se verovatno pokusalo osvojiti tako vredan vojni objekat..
3. kontrolni toranj se definitivno nalazi izmedju rupa 2 i 3 i to na visini cirka 70-ak metara a pogled koji se pruza sa njega je neopisiv sa pregledom svih pista. ja sam imao tu srecu da budem gore bas u trenutku kad su ocekivali sletanje pa su na vecini pista bila upaljena svetla... Inace, radnici kontrole leta su se hranili kod nas pa sam im cesto nosio veceru kad nisu mogli doci sami..kao uostalom i kerovodja koji je dolazio po obrok a bio je smesten skoro na pola Pljesevice zajedno sa jedinicom strazara i kerova i koji je cuvao prilaz ventilacionom otvorima i kontrolnom tornju kao i minskom polju...
U podzemne prolaze zaista nije mogao uci svako tj.postojale su posebne dozvole a ja sam na pocetku imao taj problem jer su mi stizala pisma od rodbine iz inostranstva pa nisam mogao ulaziti dole..
3. lift se nalazi u ulazu br.2, jedinom ulazu koji je kontrolisala iskljucivo vojna policija dok su na ostalima obicni vojnici strazari, a do lifta se dolazi prolaskom kroz prolaz br.2 jedno stotinjak metara pa malim hodnikom levo jedno 30 metara pa lift koji ima samo 2 dugmeta (gore otprilike 13 sprat i dole-prizemlje).. Da li postoje spratovi izmedju-nije mi poznato ali su moguci u nekim delovima podzemlja... po izlasku iz lifta postoji nekoliko manjih soba uglavnom za vezu a onda se ulazi u jednu poprilicno veliku prostoriju uredjenja hotelskog apartmana sa milion sijalica i lampica kao sto i prilici kontrolnoj sobi a pravo je ogroman prozor kroz koji se vidi panorama aerodroma, Izacica sa leve i Bihaca sa desne strane...Lift koji bi spajao kontrolni toranj sa radarom na vrhu Pljesevice ne postoji a u zimskim uslovima hranu su im gore odnosili helikopterom ali ne cesto jer su bili dobro opremljeni.. Prinudni izlazi verovatno postoje ali kroz neke ventilacione otvore koji su poprilicno komotni i veliki sa ugradjenjim metalnim stepenicama..
4. Zeljava je posedovala avione tip MIG 21 ( preko 80 ), Galebove domace proizvodnje G-2 i G-4 ali i jedan MIG 23 koji je bio na remontu... cesto je na aerodrom sletao i popularni Kikas (Ugandski boing 747) sa kojim sam iz Batajnice i doleto u prekomandu a koji je vozio rezervni pilot Stevan Popov iz N.Sada sa kojim je prevozio robu ali i izbeglice iz Bihaca,Sarajeva, Mostara, B.Luke i koji je u toku dana znao sleteti i po nekoliko puta..toliko zivota je taj covek spasio da mu treba dati sve medalje ovog sveta..
Inace, na aerodromu sam bio prisutan i kad je Emir Sisic oborio dva helikoptera ali i kad je nas avion oboren iznad Kupresa...
Nadam se da sam vam nekim informacijama pomogao da "rasvetlite" ovu temu i priblizite sliku kako je taj aerodrom funkcionisao ali ovo je samo 0,1 % uspomena koje zive u meni i mojim secanjima.. Imam nekoliko fotografija sa tog aerodroma ali su na njima uglavnom moji drugovi iz tih dana pa vam sa razlogom ne mogu poslati ali cu vam reci da imati fotoaparat ili nedaj boze kameru u to vreme na aerodromu bi Vas poslalo na vojni sud i bilo je strogo zabranjeno..Zbog toga je malo fotki iz perioda kad je aerodrom bio u funkciji.. Podatak da sam za 8 meseci samo jednom izasao u grad tj.dobio dopust Vam govori sve...doduse izasao sam 2 puta u Licko Petrovo Selo ali do 20h uvece..Smile Ja sam kao jedan od najboljih vojnika sa obuke u Somboru poslat u prekomandu na Zeljavu sa samo jos jednim vojnikom koji je bio sa istim zadatkom u rupi br.2 od 150 nas koji smo prosli obuku u toj klasi... U skladu sa svojom odgovornoscu sam se morao i ponasati ali pocetkom ratnih dejstava disciplina je malo popustila pa se kasnije delovalo malo opustenije ali su u principu bila jako stroga pravila.. Alkohol je bio strogo zabranjen, cak i pivo jer se cesto desavalo da imamo vezbe u toku noci, tj.uzbune u kojima su svi ucestvovali od pilota do tehniceke sluzbe...Imali smo i redovnu obuku i vezbe spasioca za vadjenje povredjenih pilota iz migova 21 pa smo i tom iskustvu cesto medjusobno diskutovali... Jednog dana cu sigurno posetiti Bihac i Zeljavu ali sam i ubedjen da nas prijatelj zvani Zeljava umire polako i da se nikad nece obnoviti i vratiti u stari sjaj... Bio je nas ( i srpski i hrvatski i muslimanski..) dok je bio a da nije sad takav kakav jeste bio bi definitivno tudji (americki ili ruski ne vidim razliku) i zbog toga je morao biti unisten a oni koji su to naredili su to znali.. Bio je simbol nase moci a danas takodje predstavlja isti taj simbol.. Kakvi smo bili to znamo a kakvi smo danas-eno nam dokaza koji polako ali sigurno umire... Saznanje da ti se raspada drzava u kojoj si rodjen, da se raspada vojska ciji si pripadnik, da treba da branis zemlju od nas samih je osecaj koji je definitivno ubio u nama mnogo toga.. A ti niti mozes da kontrolises niti da pomognes a u svemu ucestvujes.. Zeljava ce ipak ostati samo „groblje” cudnih ideja i uspomena...verovatno takvo treba i ostati.. Vama mladjim generacijama neka posluzi kao smernica kako treba ili ne treba i da Vam se nikad vise ne ponovi ta situacija i ti osecaji...
Ukoliko ova Vasa ekipa ima snage i volje, mozda nebi bilo lose da sve to spakujete u jednu dobru knjigu sa svim ovim fotkama i informacijama koja moze posluziti kao dobra uspomena svima nama koji smo disali na ovom aerodromu a Vama kao uspeh i kruna ispricane jedinstvene price i bar tako sacuvate od zaborava jedan blistavi trenutak jedne moci i ideje u ne tako davnoj nasoj proslosti...
Eto, toliko momci.. drago mi je ako sam vam pomogao bar malo...
Pozdrav

• Pridružio: 19 Feb 2006
  • Poruke: 11156
  • Gde živiš: Banja Luka

@alex....

Dobrodosao na forum! Impresivna zapazanja...svaka cast! Wink
Citat:Zeljava je posedovala avione tip MIG 21 ( preko 80 ), Galebove domace proizvodnje G-2 i G-4 ali i jedan MIG 23
Da ne bude zabune.
Treba naglasiti da je to samo trenutno stanje broja i vrsta vazduhoplova na aerodromu izazvano ratnim sukobima. Inace, na a.Zeljava su bazirali samo MIG-21.
Ovaj broj "preko 80" mi se cini kao da je malo friziran Smile

• Pridružio: 09 Jan 2009
  • Poruke: 668

Meni je stari isto reka da su samo eskadrile migova bile tamo 80' - 81' a kasnije je možda i bilo drugih aviona...

• RJ
  • SuperModerator
  • Gavrilo Milentijević
  • Komandir stanice milicije Gornje Polje
  • Pridružio: 12 Feb 2005
  • Poruke: 35582
  • Gde živiš: ovalni kabinet

@alex, dobro podsećanje, tnx na ovom Wink

• Pridružio: 11 Feb 2009
  • Poruke: 3330
  • Gde živiš: Gola Plješevica, SFRJ 8)

Citava 3 mjeseca se Zeljava iseljavala i niko nije nista poduzeo sa strane armije BiH... Nevjerovatno... Bilo je vise nego logicno da ce je dic u zrak,jer logicno je kad se iseljavaju neki objekti i to pogotovo takve vaznosti da ce se unistavati il u boljem slucaju samo zatvorit i napustiti...

Kakav je bio etnicki sastav na Zeljavi,ako ovo pitanje nekrsi pravila foruma??? Primjetio sam da vecina komandanata bila iz redova srbskog stanovnistva. Ja sam ipak sa strane samo gost kod vas pa nezamjerite. Nemislim vrijedat Vas domacine .

Dopuna: 24 Mar 2009 17:00

Ps. bravo Alex. Usao si u club onog malog broja ljudi koji su bili na Zeljavi a da zele malo bolje opisat rad i događaje. Jos jednom bravo.

• RJ
  • SuperModerator
  • Gavrilo Milentijević
  • Komandir stanice milicije Gornje Polje
  • Pridružio: 12 Feb 2005
  • Poruke: 35582
  • Gde živiš: ovalni kabinet

frenki1986 ::Citava 3 mjeseca se Zeljava iseljavala i niko nije nista poduzeo sa strane armije BiH... Nevjerovatno...

Pa nije ni mogao jer ABiH tad nije ni bila formirana izuzev malih grupa PL koje u odnosu na brojno stanje vojske na željavi je bila zanemariv činilac.

Citat:Kakav je bio etnicki sastav na Zeljavi,ako ovo pitanje nekrsi pravila foruma??? Primjetio sam da vecina komandanata bila iz redova srbskog stanovnistva.

Etnički sastav ako govorimo o zadnjim danima bio je u skladu tog vremena - već tada se uveliko svako priklonio svom narodu kom je pripadao i nije tajna da su tih poslednjih dana sastav vojske činili 90% srbi - ostali su bili ljudi različitih nacionalnosti koji su još verovali u JNA i SFRJ - neki iskreno a neki po zadatku...khm

dosta ti je od mene, nećemo dalje Wink

• Pridružio: 19 Feb 2006
  • Poruke: 11156
  • Gde živiš: Banja Luka

@frenki1986....
Citat:Primjetio sam da vecina komandanata bila iz redova srbskog stanovnistva.
Ja sam primetio da ovakvo misljenje vlada gotovo na svim forumima a i u javnosti uopste.
Ovog trenutka se mogu setiti najmanje dva k-danta letackog puka iz reda Bosnjackog naroda...ZV i poslednji k-dant 117.lap-a MS.
Iz razumljivih razloga naveo sam samo inicijale.
Inace, nacionalni satav aerodroma do '90.-tih je bio slican onome u JNA.
Citat:Citava 3 mjeseca se Zeljava iseljavala i niko nije nista poduzeo sa strane armije BiH
Kao sto rece @Ron, bile su to zanemarive snage jos uvek u konfuznom stanju koje su imale veliki respect prema JNA.
Cinjenica je da je i narod tog kraja veoma postovao JNA sve do napustanja aerodroma.

• alex
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 23 Mar 2009
  • Poruke: 23

Ne bih se slozio da je samo JNA bila u konfuznom stanju u to vreme, zbunjeni su bili svi i narod i komadanti novih vojnih jedinica pa i "drzavni vrhovi" novonastalih drzava u SFRJ.. Sto se sastava JNA tice, do poslednjeg dana sa nama u jedinici su bili i pripadnici drugih naroda i narodnosti koji su kao i mi svi verovali da ce se situacija ipak smiriti (nas komandir je bio hrvat a njegov zamenik musliman), bilo je i dosta vojnika iz sastava rezervnog sastava takodje i hrvata i muslimana a srba razumljivo najvise jer nisu bezali iz sastava JNA do povlacenja..secam se i svog druga koji je radio u kotlovnici i bio nerazdvojan sa nama da nam je jedan dan rekao da ide kuci za vikend i da se nece vratiti jer mu prete da ce poboti njegovu porodicu ako nastavi dalje da sluzi "agresoru" tj.JNA i da mora zaduziti uniformu i oruzje svoje vojske..Otisao je u suzama i ne znam da li je jos uvek ziv..nadam se da jeste..Secam se i hrvata,prezivao se Matic koji je bio iz zagreba i koji je u odredjenom trenutku dobio "zadatak" za iselenje neke robe i opreme koju navodno treba da odveze u Zagreb a namera je bila da tamo ostane tj.prebegne.. I tada smo se pozdravili kao ljudi i znali smo da se nece vratiti..Isti slucaj je bio i sa nekoliko vojnika albanske nacionalnosti koji su iz dana u dan nestajali tj.nisu se vracali iz grada i kojih je na moje cudjenje bilo preko 10 u u nasoj jedinici koja je imala oko 20 vojnika.. I to mi je najneprijatniji period u vojsci jer sam morao slusati albanski jezik svako vece i svaki dan a stvari koje su mi radili kao mladom vojniku su dolazile do brutalnosti pa sam cak imao i fizicke obracune sa njima.. sve do dolaska novembarske klase bio sam jedini srbin u jedinici a najvise sam se druzio upravo sa bosancima tj.muslimanima i hrvatima do dolaska vojnika koji su sluzili u drugim republikama.. Pocetkom proleca '92 g. izdata je naredba mozda mesec-dva pre izlaska sa aerodroma da se svi vojnici vrate u svoje maticne republike tako da su na aerodromu ostali samo bosanci pojacani vojnicima koji su dolazili iz drugih republika u kojima su sluzili vojni rok.. Dolazili su na aerodrom i oficiri sa svojim porodicama koji su se takodje plasili odmazde komsija i koji su mahom odlazili za beograd a licno sam ucestvovao u iseljavanju njihovih stanova iz grada jer su nemalo puta sa sobom nosili i namestaj i robu..
Sto se aviona tice, u tih 8 meseci svasta je sletalo i bilo stacionirano, najvise sa iseljenih aerodroma-Cerklje, Pleso, Zemunik i Udbina pa je to kasnije odlazilo za B.Luku, BG ili Uzice.. Sletao je najvise Kikas kao i putnicki JAK-ovi, manji putnicki lirdzet-ovi i teretni AN-ovi.. Secam se posete predsednika skupstine Kostica, zatim generala Adzica sa Satis Nambijarom, pa do princa Karadjordjevica i Izetbegovica... Mi smo kao PP jedinica bili najcesce stacionirani na stajanci 1 i prvi docekivali sve avione koji slete i imali direktnu vezu sa kontrolom leta a nemalo puta i na direktnoj vezi izmedju pilota i kontrole leta do poslednjeg sletanja svih podignutih aviona.. i obicno smo zadnji isli na spavanje...
Aerodrom Zeljava je po recima nekih odgovornih ljudi u tadasnjem sastavu sluzbe aerodroma napravljen iskljucivo zbog odbrane drzave i zastite ljudstva i tehnike u slucaju atomskog rata a konfiguracija terena se sama kandidovala za to. Osim geografskog polozaja i terenske prednosti sa tog aerodroma se moglo kontrolisati vazduzni prostor Austrije, Madjarske i Italije ali najvise Jadranskog mora jer su avioni od trenutka uzbune za 15-min mogli biti na obali, isto toliko na Austrijskoj granici kao i na Madjarskoj... Jednom su doleteli MIG-ovi 29 iz Bg i secam se da smo dobili uzbunu u trenutku njihovog poletanja i bili smo na polozajima za manje od 10 min a oni su se spustili neki minut posle naseg dolaska..znaci takodje oko 15-ak min..
Unistenje se moralo desiti jer se nije imao kome ostaviti u tom periodu.. Cak sam misljenja da se napravila ogromna usluga hrvatima i muslimanima jer se oko preuzimanja sigurno nebi dogovorili pa bi jos palo mnogo glava oko tog pitanja i zauzimanja.. A i danasnja tzv. "nezainteresovanost" svih strana nam upravo to dokazuje..mozda je u ovakvom stanju najbolji za sve..a njegova eventualna obnova bi osim novih ulaganja potegla i milion nekih bolnih pitanja..
Misljenja sam i da se aerodrom nebi mogao zauzeti tako lako ali s obzirom da je samo 7 dana posle iselenja usledila SFOR-ova zabrana svih letova iznad bosne pa bi eventualnu odbranu otezalo usled uskracene pomoci aviona iz Srbije... I na kraju, taj aerodrom je preuzela TO Krajine ali u stanju u kakvom je danas..Znaci naredba je bila "ne ostaviti ga nikom" ma kojoj veri i nacionalnosti pripadao.. I tako je zaista najbolje i najpostenija...ma koliko nam zao bilo...

• Pridružio: 11 Mar 2008
  • Poruke: 50
  • Gde živiš: Krusevac, Srbija

Ja sam pasivan clan na ovom forumu i temu o Zeljavi sam procitao od prve do poslednje strane. Mogu vam samo reci SVAKA CAST na ulozenom trudu, vremenu i novcu koje ste ulozili da nam dokumentujete sve to. Ja se samo nadam da ce jos biti ljudi kao sto je alex, da nam jos malo docaraju atmosferu koja je vladala na Zeljavi kroz njeno postojanje. Jos jednom svaka cast i samo napred. Pozdrav iz Krusevca...

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 821 korisnika na forumu :: 32 registrovanih, 5 sakrivenih i 784 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3195 - dana 09 Nov 2023 14:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 8u47, anta, bankulen, Bobrock1, BraneS, cenejac111, cifra, Dannyboy, Daxi184, DejanSt, djordje92sm, flash12, ILGromovnik, Istman, Joja, kinez88, Kriglord, Kubovac, kunktator, MiG-29M2, mikki jons, milenko crazy north, moldway, ostoja, Panonsky, Shinobi, slonic_tonic, Srle993, vaso1, wolf431, Wrangler, zixmix