Poslao: 04 Jun 2022 10:13
|
offline
- Pridružio: 18 Nov 2017
- Poruke: 1447
|
Ja ovde citam neke neverovatne niske racune za gas...pa u italiji mnogo njih dobila stotine eura moj kolega recimo 500eur...astronomske cifre...struja je oko dva puta otisla gore.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 04 Jun 2022 10:21
|
offline
- S2M
- Legendarni građanin
- No pasarán – Sie kommen nicht durch
- Pridružio: 21 Nov 2009
- Poruke: 6232
|
Pa evo, skoro 500e.
|
|
|
|
Poslao: 04 Jun 2022 10:34
|
offline
- Pridružio: 02 Jun 2021
- Poruke: 1235
|
kaptain ::Procitao sam na zapadnim portalima da je Dvornikov smenjen? Ili je opet neka njihova lazna vest.
Реално, ми смо на западним порталима прочитали да је он и постављен...
|
|
|
|
Poslao: 04 Jun 2022 10:46
|
offline
- sremac983
- Legendarni građanin
- Neimar i savremeni farmer.
- Pridružio: 24 Nov 2010
- Poruke: 11683
- Gde živiš: U sremu voljenome...
|
Lord Nem ::Što bi rekao Tuko Ramirez „When you won a shoot you shoot, don't talk". Iskreno ni meni se ne dopadaju prazne pretnje jer se tako gubi kredibilitet. Sa druge strane krenuti sa raketiranjem po nekoj od evropskih prestonica može da pokrene svašta i nije to tako laka odluka. Bolje ne prizivati takav scenario.
Речено је ако падне западна ракета на Русију...Ово се превасходно мисли на ове ВБРове послате осд стране мурике и ониг сраних енглеза...Да ако те ракетте падну на Русију да ће бити проблема по остатак Европе. Ко каже да америка неће послати хохолима ракете домета до 300км па и више. Њима је у интересу да се ескалира што више овај сукоб, па чад да се увуку и друге дражве у исти...Зато треба претити нуклеарним ударима по европским државама а поготов по енгелској...па нек размисле мало, као што еј Кенеди претио нукеларним ратом са СССР око Кубе, не без разлога...јер ово више нема смисла шта се ради према Русији, претње уцене, отиамчина својине и друге ствари...па као што еј Шојгу рекао, шта је свет без Русије...јбг ако треба да буде арамгедон, нека га јер се види да ми људи нисмо боље заслужили овим нашим понашањем ,а потогово ова западна европа и тај западни свет, који је жиове за џабе буквално на грбачи других...
|
|
|
|
Poslao: 04 Jun 2022 10:54
|
offline
- Markoni29
- Legendarni građanin
- Pridružio: 09 Okt 2014
- Poruke: 2844
|
Ма не прете они да ће да гађају Европу и главне градове. Него центре одлучивања. А то можда могу бити амбасаде у Украјини, Пољској итд...
|
|
|
|
Poslao: 04 Jun 2022 10:55
|
offline
- RobinHood12
- Ugledni građanin
- Pridružio: 14 Feb 2022
- Poruke: 339
|
+ Zalutalo prase esejzalutalo prase ::Морам мало и ја да прокоментаришем ових пар страница ваших мишљења везано за исход овог рата и шта каже и Гонзало између осталих...
Пре неког времена сам већ писао овде да осећам да Америка у овом тренутку тражи излаз из ове ситуације јер је по мени постигла циљ ако посматрамо са стране да не желе да се овај сукоб прошири на цео свет. А то је да су заузели чврсте позиције међу својим савезницима и да су спремни за нови светски поредак, тзв. мултиполарни свет. Наравно, то не значи да неће наставити да се боре да своје позиције и прошире колико је то могуће јер је то игра која је стара колико и цивилизација...Из овог разлога верујем и слажем се са тврдњом да сада амери заједно са енглезима и осталима праве стратегију изласка из ове приче али без Зеленског и њему сличних.
Друго, ја не верујем у то што мисли Гонзало да је оствариво у потпуности. Слажем се да ће доћи до покушаја смене Зеленског и екипе...Али кад мало боље размислим, а упитајте се и ви, ако дође до војног преврата што већина очекује наспрам тренутног стања у украјинској војсци, да ли мислите да у војном врху постоји само једна струја????...Има ту свега и свачега, а највише онога што је срж проблема...А то је сама Украјина као вештачка творевина у којој постоји више нација које се међусобно не подносе...или се подносе тренутно јер им то тако одговара, до неког наредног периода кад се враћају на фабричка подешавања...Дакле, ако знамо да је Украјина подељена по структури на западни део Галиције, средишњи и североисточни који је изворно украјински, и источни и јужни који је већински руски...посматрајте то исто тако и у војној структури...По мом мишљењу, ово је веома дискутабилно када је у питању војни преврат и доношења било какве коначне одлуке о миру а да све буде заиста и циљу мира на дуже стазе.
Треће, ја не верујем у то да ће руси заузети читаву Украјину, нити ће им се она цела предати у случају слома украјинске војске. Руси немају довољно ресурса да би то извели и очували такво стање на дуже стазе. Из горе наведеног о саставу Украјине, није за очекивати да ће све стране прихватити такав сценарио а русима најмање треба да се увлаче у нешто што нема јасну перспективу у политичком смислу.
Моје лично мишљење је следеће. Руси ће учинити све да обнове Новорусију у историјском смислу са целим истоком и југом, значи комплетном обалом до самог Приднестровља. Остатак Украјине ће игром околности бити подељен на централну Украјину и Галицију као две независне државе. За ту нову Украјину очекујем да ће бити по моделу како су руси очекивали да ће бити и ова претходна Украјина, неутрална и демилитаризована са јасним везама са Русијом. За Галицију очекујем да ће остати засебна, без спајања са било ким, такође неутрална али са могућношћу да се припоји ЕУ баш из разлога што би то смирило касније тензије међу свим државама које би претендовале на своје историјске територије попут Пољске, Мађарске, Румуније...Та НОВА Украјина би заправо највише профитирала...својим географским положајем би могла да буде центар веза између истока и запада и да на томе заснивају своју економију, уз добру вољу Русије да им омогуће неометан приступ мору код Одесе докле год остају на позицијама које договоре са русима.
Када је Гонзало Лира у питању, ја га пратим од самог почетка сукоба. Мислим да је сјајан аналитичар али ипак у домену конфронтације западном наративу. Уочио сам више пута да своје тврдње заснива на информацијама које деле неки мање познати аналитичари на својим подкаст каналима. Његово ослобађање након хапшења када су сви мислили да је сигурно убијен (као и Скот Ритер који је то неупитно тврдио а касније га Гонзало избацио са своје листе релевантних аналитичара) је сигурно резултат ургенција од стране америчке администрације јер је он ипак јавна личност и амерички држављанин и самим тим би био отворена претња касније ако би био мртав. Сигуран сам да је потписао да се неће бавити тренутним информацијама у смислу прикупљања информација и података о украјинским снагама које би касније делио са остатком света и докле год је тако може слободно анализирати опште прилике па макар биле и противне западним наративима...
Што се тиче Скот Ритера, колико год нам изгледао освежавајуће и отрежњујуће на почетку сукоба, сви смо у једном тренутку још негде у априлу почели да се смарамо јер не говори ништа ново. И онда схватимо да он уствари није на извору информација и да нема нешто много да нам пружи. Ту су још The Duran, Jackson Hinkle, Redacted са Clayton Morris-oм, Jimmy Dore, George Galloway, Judge Napolitano и тд..Све су то ликови који су се истакли у својим борбама са тзв. дубоком државом и наравно активно учествују и прате дешавања у Украјини. Када су у питању наши извештачи...слажем се са тим да је Зарковић ипак недорастао 'нашим потребама' а опет немам му шта замерити...Симић и мали Филип су за нијансу професионалнији али и то некако не може да се пореди са стварима које би могао да нам понуди покојни Лазански да је којим случајем међу живима. Искрено мислим да би он у овом сукобу новинарски васкрсао обзиром да је и он у једном тренутку застранио и престао да буде што се тражи од једног ратног извештача. Ја верујем да ми данас били у прилици да посматрамо његов интервју са Зеленским док се нацисти предају из Азовстала...он је био такав калибар!!!
И за крај желим још две ствари да поменем... од почетка сукоба када се није још јасно видело у ком правцу ће све ићи, тврдио сам да ће највећи адут у читавој причи бити позиција Турске...Она је тај Х фактор...поред ње искочила је и Мађарска...лакше и ми дишемо уз њих колико год нам Велики вођа причао приче, он се са олакшањем шлепа уз њих. И друго, да ли сте приметили дипломатски пораз Кине на јужнопацифичким острвима...кинези су помислили да је то готова ствар, да ће их пригрлити под своје...десило се супротно...међутим. ја мислим да се та острва понашају као и Турска...тврде пазар!!!...можда грешим али време ће показати...
Kolega, aj udari koji razmak i napravi neki pasus pa da ti pročitam post.
|
|
|
|
Poslao: 04 Jun 2022 10:58
|
offline
- Markoni29
- Legendarni građanin
- Pridružio: 09 Okt 2014
- Poruke: 2844
|
Stefan
Ми смо на западним порталима прочитали и да је Путин пола ген. штаба сменио а другу половину стрељао. Да је Путин болестан, мртав и да је ово његов двојник. Да је Герасимов погинуо, ипак је рањен, Шојгу је имао три инфаркта и у кућном је притвору.
Толико...
|
|
|
|
Poslao: 04 Jun 2022 11:17
|
offline
- Pridružio: 24 Nov 2021
- Poruke: 2439
|
Napisano: 04 Jun 2022 11:07
Ukrajina sada kontroliše oko polovinu ključnog istočnog grada Severodonjecka nakon što je povratila 20 posto teritorije koju su izgubile od ruskih snaga, rekao je guverner istočnog regiona Luganska Sergej Hajadaj.
"Rusija je ranije uspela da zauzme veći deo grada, ali sada ih je naša vojska gurnula nazad. Oni zaista trpe ogromne gubitke", rekao je on.
Dopuna: 04 Jun 2022 11:17
Verujem da je tacno ovo sto Ukrajinci pricaju, da drze pola Severodonetska obzirom da su i priznali kad ga je bilo 80% u Ruskim rukama.
|
|
|
|
Poslao: 04 Jun 2022 11:19
|
offline
- Pridružio: 02 Jun 2021
- Poruke: 1235
|
Markoni29 ::Stefan
Ми смо на западним порталима прочитали и да је Путин пола ген. штаба сменио а другу половину стрељао. Да је Путин болестан, мртав и да је ово његов двојник. Да је Герасимов погинуо, ипак је рањен, Шојгу је имао три инфаркта и у кућном је притвору.
Толико...
Ма све то стоји, али они су први објавили да је он постављен, а сада га они и смењују...
|
|
|
|
Poslao: 04 Jun 2022 11:19
|
offline
- Pridružio: 04 Mar 2022
- Poruke: 2305
- Gde živiš: Soncovka, DNR
|
Борис Рожин из снимка са моста код Свјатогорска закључује да је водостај Северског Донца веома низак, између осталог и због тога што су Украјинци дигли у ваздух бране раније, те би то могло да им се обије у главу, јер ће сад форсирање реке бити много лакше.
|
|
|
|