AirSerbia

182

• Pridružio: 21 Jul 2008
  • Poruke: 10347

Ali vidi, nije to klasican LCC jer ti i dalje imas economy, economy plus i kako ga vec zovu sa malo vise prostora za noge itd. Al istovremeno imas i taj najnizi segment gde placas samo sediste, najcesce nema ni izbor gde ces sedeti, nemas prtljag za cekiranje a ponekad cak ni onaj do 8kg u kabini vec samo ranac...u sustini samo u svoju ponudu ubacis i srozani economy kojim ces da punis avion tokom losih dana, a gadjas trzisni segment koji hoce samo da se preveze Smile S tim sto i dalje letis na glavne aerodrome i imas pristup dobrim gejtovima sa restoranima i free shopovima.

Sto se hrane tice, pretpostavio sam de se nece moci odrzati model gde na letu do dva sata dobijes posudje i full obrok kao da letis preko okeana. A za to vreme Swiss na letu za Cirih da sendvic i cokoladicu, Lufthansa do Frankfurta ti da parce hleba sa sirom itd..a u AS jedes ko da si u Fransu Smile Jbg bilo je lepo dok je trajalo, mada i sad je sasvim ok.

Inace, u SAD to radi gotovo svaka kompanija, nude u economy segmentu vise varijanti, za razliku od evropskih kompanija gde se neke stvari podrazumevaju za klasicnu AK..u borbi za opstanak, ta razlika se polako gubi Smile

Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
  • yrraf  Male
  • Pridružio: 03 Jan 2012
  • Poruke: 2499
  • Gde živiš: Loznica Srbija

Leteo relaciju Frankfurt-Beograd, sa ovim novim sedištima. Sasvim pristojan let i udoban. E sad, to je poprilično kratka relacija pa ne mogu da tvrdim da je generalno ok. Što se tiče obroka, i dalje bolji nego Lufthansa ili Adria na istoj ili sličnim linijama. Usluga je bila dobra, svidela mi se mogućnost da imaš wi-fi i mobilnu telefoniju, plus imaju nešto besplatnih filmova i muzike na raspolaganju. Osetno više nego drugi na nekim prekookeanskim letovima. Ne znam imaju li mogućnost za doplatu entertainment-a za neki veći paket filmova i muzike. Mada, sem na Bg-NY to i nema mnogo smisla.

• Pridružio: 21 Jul 2008
  • Poruke: 10347

Filmovi su im sasvim ok, pogodilo se da sam imao bolji izbor na letu od dva sata sa AS nego na prekookeanskom sa drugom kompanijom Smile Naravno gledao sam Salas u malom ritu, pa mozda nisam merodavan po tom pitanju Smile

Ma razmazili su nas sa onom pocetnom uslugom pa sad sve merkamo Mr. Green

GODIŠNjICA OD PRVOG LETA KA AMERICI: Do Njujorka 80.000 putnika

Citat:Srpska avio-kompanija "Er Srbija" danas obeležava godinu od prvog leta ka Americi. Tokom proteklih 12 meseci 204 povratna leta.

LET Beograd - Njujork danas slavi prvi rođendan. Za godinu, najreprezentativniji širokotrupni avion "erbas A330" prevezao je skoro 80.000 putnika. Predstavnici kompanije "Er Srbija", koja je posle 24 godine ponovo povezala našu zemlju sa SAD, kažu da su izuzetno zadovoljni što proslavljaju prvu godišnjicu uspešne realizacije letova ka Njujorku.

Avion "Er Srbije" za Njujork poleteo je 23. juna 2016. godine u 8.08 i sleteo na "Kenedi" u 11.45 po američkom vremenu.

- Naš prvi let bio je dugo očekivan i u Srbiji i u celoj jugoistočnoj Evropi iz dva razloga, Srbija je ponovo povezana sa SAD prvim letom koji obavlja domaća avio-kompanija još od 1992. godine, i uspostavljena je jedina redovna transatlantska vazdušna veza sa SAD koja polazi iz ovog regiona - ističu u "Er Srbiji".

- Tokom proteklih 12 meseci, "Er Srbija" je realizovala 204 povratna leta između Beograda i Njujorka, uz snažnu i sve veću popunjenost aviona. Posebno smo zadovoljni što možemo da vidimo da je sastav naših gostiju izbalansiran, sa 47 odsto poreklom iz Severne Amerike i 53 odsto gostiju iz Evrope.
Kada je reč o regionu, kako saznajemo, dve trećine putnika čine ljudi iz Srbije. Inače, u "Er Srbiji" objašnjavaju da postoji interesovanje gostiju iz susednih zemalja, sa velikim brojem onih koji su dolazili povezanim letovima iz Crne Gore, Albanije, Grčke, Makedonije i Hrvatske.

Arrow http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ekonomija/akt.....00-putnika

Jos nema o ovome na sajtu AS

Arrow https://www.airserbia.com/sr/korporativni/vesti

• yrraf  Male
  • Pridružio: 03 Jan 2012
  • Poruke: 2499
  • Gde živiš: Loznica Srbija

Google mi izbacio ovaj članak na smart-phone-u. Baš ih lik nahvali.

Moze na ovu temu ...

AVIO-SAOBRA]AJ U TURBULENCIJAMA:NEKI ELEMENTI ZA FORMIRANJE VAZDUHOPLOVNE POLITIKE
Branislav Krstić i Ljiljana Stepanović

Arrow http://www.clds.rs/pdf-s/s-AVIOSAOBRACAJ.pdf

Air Serbia A330 Airbus flying to JFK on a rainy day

Komentar :

Citat:Nice livery on that plane. Those Air Serbia pilots are funny on ATC live.

PS

Sta pokazuje analiza ,za godinu dana skoro 80.000 putnika u 408 letova ukupno sto dodje prosecno 190-200 putnika na jednom letu ( kapacitet 254 putnika ). Ovo je valjda dobro ?

• Poruke: 24370

Zbog kvara na "Divcu" naši ljudi bili zarobljeni u Atini više od 24 časa !

Citat:Drama putnika aviona "Er Srbije" koji duže od 24 sata nije uspeo da poleti sa atinskog aerodroma završena, oko 21 čas su sleteli u Beograd. Tri puta ulazili i izlazili iz letelice i podizali i predavali prtljag.

Avion "Er Srbije", u kojem su se nalazili putnici koji su više od 24 sata bili zaglavljeni u Grčkoj, sleteo je večeras na aerodrom "Nikola Tesla" u Beogradu.Kako je rekla putnica na ovom letu, avion je sleteo oko 21.10 časova.

STRAŠNO je sve ovo što nam se dešava. Više od 24 sata sedimo i čekamo, a ne znamo kad ćemo se vratiti kući. Niko da nam da neku informaciju. Zvali smo i konzulat, ali su nam rekli da ne mogu nikako da nam pomognu.

Ovako je, za "Novosti", u nedelju po podne, govorila putnica, jedna od njih stotinak iz Srbije koji je trebalo u subotu po podne da redovnom linijom "Er Srbije" polete sa atinskog aerodroma "Elefterios", letom "JU 513". Zbog kvara na avionu koji nosi ime košarkaša Vlada Divca, ostali su "zarobljeni" u grčkoj prestonici duže od 24 sata. Među njima su se našla dva invalida i desetak mališana.

Prema rečima naše sagovornice, u predviđeno vreme su ušli u letelicu, ali umesto da krenu ka Beogradu, avion je samo rulao po pisti. Za to vreme čuo se "grozan zvuk motora". Kad se zaustavio, rečeno im je da moraju da izađu, jer je došlo do većeg kvara i da će, čim se on otkloni, krenuti.
- Sedeli smo u aerodromskoj zgradi do 21 sat, kad smo ponovo ušli u avion - kaže sagovornica "Novosti". - Ali nakon sat vremena, pošto nismo poleteli, rekli su nam da moramo ponovo da izađemo. Niko od osoblja nam osim ovoga ništa nije saopštio. Bilo je i onih koji nisu hteli da izađu, protestujući što nas tako maltretiraju. Jer svaki put smo morali da predajemo stvari, pa da ih uzimamo nazad.

Prema njenim rečima, u dva ujutro su prebačeni u hotel, pedesetak kilometara od Atine, u kojem su prenoćili, da bi ih ujutro, posle doručka, pokupili i vratili na aerodrom.

- I treći put smo ušli u avion i izašli iz njega i sada, evo, ponovo sedimo u zgradi i ne znamo kada ćemo krenuti - objašnjava naša sagovornica, napominjući da je, u trenutku kada smo s njom razgovarali, prošlo već 24 sata od momenta kad je trebalo da se vrate i da ne zna koliko će agonija još trajati. - Grci su nam dali vaučere u vrednosti od deset evra da možemo da kupimo vodu i nešto da pojedemo. Putnici koji imaju para su kupili karte za druge letove, a mi koji nemamo sedimo i čekamo. Ljudi su nervozni, a nemamo kome da se obratimo za pomoć.
Da se sumnjalo na veći kvar na "erbasu" sa imenom "Vlade Divac", pokazala je i činjenica da je Srbija po "zatočene" putnike na grčkom aerodromu poslala novi "boing". Let je preimenovan u "JU 2513". Ovaj avion je, po prvobitnom planu, trebalo iz Atine da stigne u 14.40. Međutim, ubrzo je najavljeno kašnjenje i novi termin sletanja u 19.55, pa u 20.35. Putnici s kojima smo u međuvremenu razgovarali tek su od redakcije "Novosti" saznali da je po njih poslat novi avion. Iako je već trebalo da budu ukrcani na taj let - oni su i dalje bili u aerodromskoj zgradi. Dok su čekali novo ukrcavanje, "Divac" se, bez putnika, otisnuo ka Beogradu na zakasnelom letu broj "JU 513" i sleteo je u Beograd u 18.05.

Jedina informacija na telefonskoj centrali beogradskog aerodroma u vezi sa letom broj 2513 iz Atine oko 16.10 sati je bila da je novi avion poslat i da se njegovo sletanje u Srbiju očekuje upravo u 19.55, a potom nešto kasnije. Prema poslednjoj informaciji avion sa putnicima iz Atine trebalo bi da sleti na Aerodrom "Nikola Tesla" u 21.05 časova.

OGLASILI SE TEK DAN KASNIJE

NISU samo putnici u Atini imali manjak informacija o svom letu. Ni u Beogradu, oko 17 časova u nedelju, dakle više od 24 sata od kvara na avionu, ništa zvanično od "Er Srbije" nije moglo da se čuje u vezi sa ovim. Tek oko 17.30, "Er Srbija" se oglasila šaljući putem mejla odgovore redakciji "Novosti", potvrđujući navode o odlaganju redovnog leta "JU 513" usled tehničkih poteškoća.

- "Er Srbija" pruža svu neophodnu podršku gostima i radi na tome da se minimiziraju sva posledična kašnjenja - navode u ovoj kompaniji. - "Er Srbija" je po putnike poslala drugi avion iz Beograda za Atinu, dok se tehničko pitanje ne reši. "Er Srbija" žali zbog eventualnih neprijatnosti prouzrokovanih gostima i čini sve što je u mogućnosti kako bi let krenuo što pre. Bezbednost gostiju je najvažniji prioritet za našu kompaniju.

Arrow http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ekonomija/akt.....rugi-avion

• Sale  Male
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 1693
  • Gde živiš: Z-moon

YU-ARA jutros nije odleteo za NYC.
Iz AirSerbia je rečeno da je u pitanju bio tehnički kvar koji će biti otklonjen u toku noći.

^

Otkazan današnji let za Njujork, pokvario se avion, putnici preusmereni na druge letove

Arrow http://www.blic.rs/vesti/drustvo/otkazan-danasnji-.....ve/qjdv32z

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 888 korisnika na forumu :: 32 registrovanih, 7 sakrivenih i 849 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3195 - dana 09 Nov 2023 14:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Aleksandar Tomić, Apok, Ben Roj, bojank, bokisha253, comi_pfc, doloress, draggan, Dukelander, HrcAk47, ILGromovnik, Krvava Devetka, moldway, nebkv, ostoja, Parker, Romibrat, S1Mk3, saputnik plavetnila, sasa87, Sir Budimir, Sićko, slonic_tonic, sovanova95, SR-3m, stalja, uruk, vaso1, VojvodaMisic, wolverined4, zlaya011, šumar bk2